Promotiemateriaal

Dat u een Erkend Specialist in Zelfzorg bent, moeten klanten natuurlijk allereerst merken aan de service die u levert: de 5 zekerheden staan centraal. Daarnaast zijn er diverse manieren om uit te dragen dat u een keurmerk heeft en om uw winkel hiermee te profileren. Hoe pak je dat aan?

Folder

In de consumentenbrochure 'Erkend Specialist in Zelfzorg' wordt in simpel uitgelegd wat het voor uw klanten betekent dat uw drogisterij een keurmerk heeft. Wanneer uw drogisterij het keurmerk behaalt, krijgt u een setje van deze folders toegestuurd. Deze kunt u op de toonbank leggen of meegeven aan klanten om duidelijk te maken wat uw meerwaarde is en op welke service uw klanten mogen rekenen. Heeft u geen brochures meer, dan kunt u ze bestellen via pco@cbd-maarssen.nl.

Redactioneel

Wanneer uw drogisterij het keurmerk heeft behaald, kunt u met dit nieuws de lokale pers benaderen. Het CBD heeft hiervoor een standaard persbericht beschikbaar dat u kunt gebruiken en verder kunt aanvullen met extra informatie over uw winkel en een leuke foto van het team. Vaak worden dergelijke berichten wel geplaatst en heeft u mooi weer de aandacht van de consument op uw winkel gevestigd.

Online

Heeft u op uw website al een tekst staan over het feit dat u Erkend Specialist in Zelfzorg bent? In dit digitale tijdperk waarin uw klanten steeds meer online zijn, is uw website natuurlijk de plek bij uitstek om uw deskundigheid te etaleren. Denk ook eens aan inzet van social media zoals Hyves, Facebook en Twitter.

Publiciteitskit

Via deze link vindt u een standaard persbericht en de consumentenfolder. Wilt u beeldmateriaal aanvragen (bijvoorbeeld het raamlogo) dan kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie via 0346-584299 of h.bos@cbd-maarssen.nl.

 

Brochure Erkend Specialist in Zelfzorg