header

Klachten over advisering?

Gecertificeerde winkels en webshops met de Groene Plus doen er alles aan om hun klanten juist en deskundig te adviseren over zelfzorg(geneesmiddelen), maar het kan altijd gebeuren dat je een klacht hebt over de advisering.

Ben je als consument niet tevreden over een zelfzorgadvies dat je hebt gekregen in een drogisterij met de Groene Plus? Dan horen we dat graag zodat we onze service verder kunnen verbeteren. Neem eerst contact op met de betreffende drogisterij of het hoofdkantoor. Komen jullie er samen niet uit? Dan kan de klachtencommissie van het CBD hulp bieden.

Heeft u als drogisterij een klacht over PCO Certficerend orgaan? Bekijk dan hier onze klachtenregeling voor drogisterijen.

 

 

 

 

 

Meer over onze certificering Vind jouw drogist!
Erkend Specialist

Jouw drogist

altijd dichtbij

Verantwoorde zorg

onze certificering
Erkend Specialist

Test jouw kennis

over kleine kwalen
Erkend Specialist

Groene Plus

deskundig advies

Heb je een klacht?

Neem eerst contact op met jouw drogist en/of het hoofdkantoor van de betreffende drogisterij. Drogisterijen met de Groene Plus werken volgens een vaste klachtenprocedure om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Kom je er samen niet uit? Dien de klacht dan in bij de klachtencommissie van het CBD via klachtencommissie@cbd-maarssen.nl, of:

  • Klachtencommissie
  • t.a.v de secretaris
  • Postbus 1262
  • 3600 BG Maarssen

Het verloop van de klachtenprocedure staat hiernaast beschreven.

Test je kennis

Hoeveel weet jij over...

Maagklachten

Ben jij goed op de hoogte? Kennistest maagklachten Alle kennistesten

Vind jouw drogist

Vind de drogisterij met de Groene Plus in jouw buurt
Landkaart Centraal Bureau Drogisterijbedrijven